..
Organisaties kunnen om verschillende redenen gebruik maken van een (eigen) call center:
De telefoonstem is één van de visitekaartjes van het bedrijf, zowel inbound als outbound. Goed getrainde medewerkers zijn dan ook doorslaggevend voor het resultaat van een call center. Dit trainingsprogramma kan zowel toegepast worden binnen gespecialiseerde call centra als binnen organisaties die een eigen afdeling voor dit doel hebben opgezet.
Deze cursus wordt gegeven als
personal training of als
incompany groepstraining: |
||
Personal: 1-op-1, helemaal afgestemd op jouw kennis, ervaring en leerdoelen. Je kiest zelf de data en locatie (je werkadres of een Ace! vestiging). Zonder meerprijs kan er evt. een collega deelnemen. Incl. certificaat en 6 maanden praktijkcoaching. | Incompany: efficiënt maatwerk, geheel afgestemd op de ervaring, werkpraktijk en de leerdoelen van de groep! Je kiest zelf de data en locatie (het werkadres of een Ace! vestiging). Incl. certificaten en 6 maanden praktijkcoaching. |
Vraag, indien je meer informatie wil, onderstaand de overzichtsbrochure call center trainingen aan.
Vorige week met de afdeling (12 personen) de cursus
timemanagement gedaan. Ace! heeft een erg verfrissende kijk op dit onderwerp.
Een hele verademing na alle welbekende halve oplossingen voor dit dagelijkse
probleem...! Oordeel: ![]() Ariana van Zuilen, KPG, Amstelveen, 19 mei |
Een erg interessante communicatiecursus gehad. Veel
geleerd in een prettige sfeer. Communicatie lijkt zo eenvoudig, maar dat
ligt na deze training voor mij nu wel iets genuanceerder :-) Oordeel: ![]() Ann-Marie Bussenmakers, 19 november |
|
Hoewel ik al jaren als projectmanager functioneer
had ik toch nog nooit een training projectmanagement gedaan. Had ik veel
eerder moeten doen! Ik heb echt veel oplossingen gekregen voor zaken waar
ik al vaak tegenaan gelopen ben. Oordeel: ![]() G. Boudewijns, De Woningcorporatie, 12 september |
Leuke cursus klantgericht handelen. Was meteen ook
een gezellig teamuitje! Oordeel: ![]() Marianne Reinierse, WVS, 31 januari |
|
Prima cursus presentatievaardigheden. Eindelijk van
mn angst voor het geven van presentaties af! Ik begin het langzaam zelfs
leuk te vinden... Alles bij elkaar een fijne en erg persoonlijke 1-op-1
aanpak met een goed resultaat. Ook prima dat ik nog steeds via het Ace!
Coachingpanel hulp en advies van de trainer kan vragen...! Oordeel: ![]() JZ, 14 augustus |
Voordat ik aan deze assertiviteitstraining begon
wist ik niet of de persoonlijke trainingsvorm (moderator: 1 cursist met
1 trainer) mij zou bevallen. Mijn twijfel was niet terecht! Het is juist
erg prettig om een persoonlijke cursus te doen die helemaal is afgestemd
op jou. Een verademing t.o.v. de bekende open inschrijvingen. Oordeel: ![]() Janneke Driessen, CAP, 22 mei |
|
Nb: de weergegeven klantoordelen zijn nooit ouder dan 12 maanden.
Zelf ook een Ace! training beoordelen?
Klik hier
Klik
voor de gegevens van onze cursuslocaties in Den Haag, Amsterdam, Den Bosch,
Rotterdam, Maastricht, Eindhoven, Breda, Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Brussel en
Antwerpen.
Emailadres: info@ace-management-partners.nl
Ace! investeert permanent in kennis en is trendzettend in:
Accountmanagement, verkoop
Acquisitie, new business
Salesmanagement
Commerciële slagkracht
Call centers, in- en outbound
Arbeidsre-integratie
Werkhervatting na ziekte
Competentiemodellen
Competentiemanagement
HRM, personeelsmanagement
Inkoopvaardigheden
Persoonlijke effectiviteit
Communicatievaardigheden
Marketing, strategisch
Operationele marketing
Webmarketing, e-commerce
Management, leidinggeven
Strategisch management
Organisatiekunde
Lean en agile werken
Teams, teamwork
Productmanagement
Projectmanagement, Scrum
Train de trainer, didactiek
Klik
voor
meer details.
Ace! algemeen |
![]() |
Incompany training |
![]() |
Personal training |
![]() |
Interactie in een training |
![]() |
Multi level/discipline training |
![]() |
Leerstijlen |
![]() |
Proactiviteit in training |
![]() |
Trainingsvormen en trainer |
![]() |
Meer video's |
![]() |